CTB.nlOplossingenP365 voor techniek en bouw

P365 voor
Techniek & Bouw

Voor beter beheerste projecten en hogere rendementen. Omdat wij al je communicatie- en documentatiestromen zo structureren dat je werkprocessen superstrak worden gestroomlijnd.

Deskundig in techniek, bouw en offshore

Wij helpen bedrijven in techniek, bouw en offshore bij het beheersen van hun risico’s. Om dat echt goed te kunnen doen, hebben wij als Microsoft- en kennispartner jarenlang een volledige focus gehad op (inter)nationale organisaties in deze branches. Nu breiden we weliswaar onze scope uit met zakelijke dienstverlening, maar onze deskundigheid in de techniek, bouw en offshore blijft groeien.

P365 ontsluit grote hoeveelheden informatie op het juiste moment voor de juiste mensen. Middels Microsoft Teams bereiken mensen de voor hen relevante delen van de Microsoft Sharepoint-site van een bepaald project. Zowel Sharepoint als Microsoft Teams worden geautomatiseerd en gestandaardiseerd ingericht. Zo breng je data uit CRM en ERP direct bij de juiste gebruikers.
  • Documentmanagement en samenwerking in projecten
  • Geautomatiseerde project- en objectdossiers, met koppelingen met ERP of CRM
  • Geïntegreerde werkprocessen en ruimte voor ‘lessons learned’
  • Door de integrale werkwijze kan effectieve analyse van adoptie, progressie en de behaalde doelstellingen plaatsvinden
Download Whitepaper P365

Whitepaper P365

GRATIS EBOOK

Al onze branche ervaring in een tool

• Business in controle, niet de IT-afdeling

Met P365 kunnen, zonder tussenkomst van IT-collega’s, projectdossiers eenvoudig en veilig worden opgestart. Door de naadloze koppeling met bronsystemen, kunnen projecten ook worden geïnitieerd vanuit ERP- of CRM-systemen. P365 levert een set aan standaardprojecten mee, zodat elk projectdossier er hetzelfde uit ziet. Al het handwerk is geautomatiseerd. De samenstelling van projectteams gebeurt steeds op dezelfde manier.

• Fouten voorkomen in één centraal projectdossier

P365 is de werkomgeving waarin alle waardevolle functionaliteit van Office 365 samenkomt. Het geeft meer samenhang tussen Apps en de functionaliteit is branchespecifiek. Binnen deze omgeving kunnen projectdeelnemers alle verschillende elementen beheren. In één oogopslag is helder tot welke projecten zij toegang hebben. Communicatie, informatie, dossiers en documenten, taken en processen; dit alles komt samen op één plek.

Er komt een eind aan het zoeken naar berichten die via verschillende kanalen verstuurd zouden kunnen zijn. Medewerkers hebben via deze werkomgeving toegang tot alle documenten waartoe zij geautoriseerd zijn. Via welk device en vanaf welke plek dan ook. Documentmanagement, samenwerking en kennisdeling komen op deze manier dus optimaal tot hun recht. In alle lagen van de organisatie.

• Procesverbeteringen aanbrengen

In P365 zit de mogelijkheid om continu verbeteringen aan te kunnen brengen in processen (continuous improvement). Medewerkers kunnen lessons learned aangeven. Dat is uitermate waardevol om processtappen – die om welke reden dan ook tijdrovend, complex of onuitvoerbaar zijn gebleken – te benoemen.

Verbeteringen kunnen direct in het proces worden doorgevoerd. De eerstvolgende keer dat het bewuste proces wordt ‘aangeroepen’, is de optimalisatie doorgevoerd. Medewerkers merken dat het werk er beter van wordt en de kwaliteit richting opdrachtgevers omhoog gaat.

• De ultieme werkomgeving voor projectleden

P365 is de ultieme werkomgeving voor projectmanagement en laat al je projectdeelnemers werken met alle waardevolle functionaliteit van Office 365. Van documentmanagement tot samenwerking en van teamcommunicatie tot mobiliteit.

Download e-book

Yuri Ramdhani