CTB.nlOplossingenP365 voor zakelijke dienstverlening

P365 voor Zakelijke dienstverlening

Dit standaardpakket hebben we ontwikkeld voor jouw branche.
Zodat jij je klant voor blijft en je medewerkers snel hun weg vinden.

Snel schakelen met P365

Door je processen en de inrichting van je klantdossiers te standaardiseren, bewaak je de kwaliteit van alles wat je doet. Laat je helpen door een goed doordachte, vastgestelde structuur waarmee Office 365 een herkenbaar, helder en behulpzaam werkinstrument wordt. Op een logische manier werk je met collega’s en klanten samen aan alles wat er bij het binnenhalen, uitvoeren en evalueren van een project komt kijken. Alles om je klant voor te blijven en je medewerkers snel hun weg te laten vinden.

Download Whitepaper P365

Whitepaper P365

Wat is waar?

Die vraag hoef je met P365 niet meer te stellen. Alle documenten zijn voor iedereen te vinden en altijd ‘waar’, oftewel de juiste, meest actuele versie. Van lead tot en met evaluatie: al je documenten up-to-date en toegankelijk voor de juiste mensen.

De hosting door Microsoft Azure garandeert kwaliteit en continuïteit. En P365 is een standaardpakket dat, wanneer nodig, op punten kan worden aangepast aan jouw situatie. Onze ervaring stelt ons in staat om dat wat standaard kan zijn, standaard te maken. Op die manier kunnen onze klanten snel meeliften met alle toekomstige ontwikkelingen.

GRATIS EBOOK

Al onze branche ervaring in een tool

• Business in controle, niet de IT-afdeling

Met P365 kunnen, zonder tussenkomst van IT-collega’s, projectdossiers eenvoudig en veilig worden opgestart. Door de naadloze koppeling met bronsystemen, kunnen projecten ook worden geïnitieerd vanuit ERP- of CRM-systemen. P365 levert een set aan standaardprojecten mee, zodat elk projectdossier er hetzelfde uit ziet. Al het handwerk is geautomatiseerd. De samenstelling van projectteams gebeurt steeds op dezelfde manier.

• Fouten voorkomen in één centraal projectdossier

P365 is de werkomgeving waarin alle waardevolle functionaliteit van Office 365 samenkomt. Het geeft meer samenhang tussen Apps en de functionaliteit is branchespecifiek. Binnen deze omgeving kunnen projectdeelnemers alle verschillende elementen beheren. In één oogopslag is helder tot welke projecten zij toegang hebben. Communicatie, informatie, dossiers en documenten, taken en processen; dit alles komt samen op één plek.

Er komt een eind aan het zoeken naar berichten die via verschillende kanalen verstuurd zouden kunnen zijn. Medewerkers hebben via deze werkomgeving toegang tot alle documenten waartoe zij geautoriseerd zijn. Via welk device en vanaf welke plek dan ook. Documentmanagement, samenwerking en kennisdeling komen op deze manier dus optimaal tot hun recht. In alle lagen van de organisatie.

• Procesverbeteringen aanbrengen

In P365 zit de mogelijkheid om continu verbeteringen aan te kunnen brengen in processen (continuous improvement). Medewerkers kunnen lessons learned aangeven. Dat is uitermate waardevol om processtappen – die om welke reden dan ook tijdrovend, complex of onuitvoerbaar zijn gebleken – te benoemen.

Verbeteringen kunnen direct in het proces worden doorgevoerd. De eerstvolgende keer dat het bewuste proces wordt ‘aangeroepen’, is de optimalisatie doorgevoerd. Medewerkers merken dat het werk er beter van wordt en de kwaliteit richting opdrachtgevers omhoog gaat.

• De ultieme werkomgeving voor projectleden

P365 is de ultieme werkomgeving voor projectmanagement en laat al je projectdeelnemers werken met alle waardevolle functionaliteit van Office 365. Van documentmanagement tot samenwerking en van teamcommunicatie tot mobiliteit.

Download e-book

Matthijs Braak