CTB.nlOplossingenTechniek en bouw

Techniek & Bouw

Voor beter beheerste projecten en hogere rendementen. Omdat wij al je communicatie- en documentatiestromen zo structureren dat je werkprocessen superstrak worden gestroomlijnd.

Deskundig in techniek, bouw en offshore

“Laat alle ellende van corona niet voor niets zijn geweest. Laat het de impuls zijn voor een meer toekomstbestendige inrichting van onze leefomgeving”, zegt Ralph van Roessel, directeur van de Tauw Groep in de Cobouw. Dat kunnen wij alleen maar met hem eens zijn. De toekomst van slim samenwerken in de Techniek en Bouw is nu: Microsoft Teams neemt een enorme vlucht en de noodzaak tot gestandaardiseerde projectdossiers om faalkosten te verminderen is bij iedereen bekend.

En overheden zijn klaar om zich “de crisis uit te investeren” én daarbij direct het woningtekort in grote steden aan te pakken. Bouwen, ontwikkelen: de seinen staan op groen. En of daarbij geld verdiend wordt, hangt af van hoeveel fouten je maakt in je project. En daar komt P365 in beeld.

P365 ontsluit grote hoeveelheden informatie op het juiste moment voor de juiste mensen. Middels Microsoft Teams bereiken mensen de voor hen relevante delen van de Microsoft Sharepoint-site van een bepaald project. Zowel Sharepoint als Microsoft Teams worden geautomatiseerd en gestandaardiseerd ingericht. Zo breng je data uit CRM en ERP direct bij de juiste gebruikers.
  • Documentmanagement en samenwerking in projecten
  • Geautomatiseerde project- en objectdossiers, met koppelingen met ERP of CRM
  • Geïntegreerde werkprocessen en ruimte voor ‘lessons learned’
  • Door de integrale werkwijze kan effectieve analyse van adoptie, progressie en de behaalde doelstellingen plaatsvinden

Ontdek P365

P365 is de ultieme werkomgeving voor projectmanagement en laat al je projectdeelnemers werken met alle waardevolle functionaliteit van Microsoft 365.

Yuri Ramdhani

Neem vrijblijvend contact met ons op.