CTB.nlOplossingenZakelijke dienstverlening

Zakelijke dienstverlening

Dit standaardpakket hebben we ontwikkeld voor jouw branche.
Nu je organisatie meer dan ooit moet samenwerken,
neemt P365 je zorgen weg.

Geen chaos in Teams met P365

Je wilt je mensen vrijheid geven om zelf met Teams en Microsoft 365 aan de slag te gaan. Maar je wilt geen wirwar aan losse Teams, mappen en kanalen. Wij kennen die zorg en ontwikkelden P365: een branche-specifieke oplossing die financieel dienstverleners, IT-bedrijven en juristen helpt om samen te werken rondom klanten en dossiers. We standaardiseren je samenwerkingsomgevingen met onze kennis uit de branche en jouw kennis uit je bedrijf. We automatiseren de uitrol van deze omgevingen, afhankelijk van het soort klant of project. En we integreren je ERP- en CMS-data, zodat die direct op de juiste plekken voorkomt. Denk daarbij aan metadata in Sharepoint of document-sjablonen.

Ontdek P365

Wat is waar?

Die vraag hoef je met P365 niet meer te stellen. Alle documenten zijn voor iedereen te vinden en altijd ‘waar’, oftewel de juiste, meest actuele versie. Van lead tot en met evaluatie: al je documenten up-to-date en toegankelijk voor de juiste mensen.

De hosting door Microsoft Azure garandeert kwaliteit en continuïteit. En P365 is een standaardpakket dat, wanneer nodig, op punten kan worden aangepast aan jouw situatie. Onze ervaring stelt ons in staat om dat wat standaard kan zijn, standaard te maken. Op die manier kunnen onze klanten snel meeliften met alle toekomstige ontwikkelingen.

Wat is P365?
Ontdek P365

P365 is de ultieme werkomgeving voor projectmanagement en laat al je projectdeelnemers werken met alle waardevolle functionaliteit van Office 365.

Matthijs Braak

Neem vrijblijvend contact met ons op.