CTB.nlP365Meer overzicht in Teams

Meer overzicht in Teams

Een veel voorkomend probleem voor gebruikers is dat men de weg niet meer goed kan vinden indien er te veel Teams zijn waar zij toegang toe hebben. Deels heeft dit maken met een gebrek aan beleid en standaardisatie, maar deels wordt het ook veroorzaakt door de beperkte weergave en filter mogelijkheden in Teams zelf. De Teams app van P365 maakt het mogelijk om wel te filteren op type entiteiten, status, eigenaren en meer.
Bam
Spie
Fugro
Verstegen
Definieer entiteiten

Overzicht

Krijg in één oogopslag meer overzicht

In de Teams app is een uitgebreid overzicht mogelijk van de Teams waar je toegang toe hebt. Het maakt het vinden van het juiste team veel eenvoudiger.

Filteren

Pas relevante filters en weergaven toe

De filtering en weergave functionaliteit in de P365 Teams app maakt het mogelijk om bijvoorbeeld in één keer alle actieve projecten van een bepaald type of bij een bepaalde klant te tonen. De eeuwige zoektocht in het oerwoud van Teams behoort tot het verleden.

Manage entities microsoft teams 365
Chatbot

Word geïnformeerd door de chatbot

De P365 chatbot in Teams informeert jou over de status van entiteiten die je zelf gecreëerd of geüpdate hebt en van entiteiten waar jij door collega’s aan toegevoegd bent.

VMI Group Microsoft Teams testimonial

P365 maakt het voor ons mogelijk om Microsoft Office 365, Sharepoint en Teams gemakkelijk te beheren en te integreren met andere systemen in ons bedrijf. (...) Hierdoor zullen we een betere controle hebben over onze documenten & gegevens en zal de samenwerking tussen onze vestigingen en mobiele medewerkers verbeteren.

Jouke de Boer, VP ICT @ VMI Group

VMI Group Testimonial CTB P365

GRATIS overstappen van maatwerk naar standaard software!

Werkt jouw bedrijf met maatwerk software om Microsoft Teams of SharePoint te automatiseren en ben je op zoek naar een betere oplossing? Stap gratis over met de P365 Overstapservice!

P365 features uitgelicht

Standaardiseer, automatiseer en beheer jouw bedrijfsproces in Microsoft 365. Ontdek de voordelen van P365!

• Stap over op P365