CTB.nlNieuws en blogsVergelijk jezelf met andere Teamsgebruikers!

Vergelijk jezelf met andere Teamsgebruikers!

Doe mee met het Microsoft Teams Benchmark Onderzoek, het grootste onderzoek van Nederland naar het gebruik van Microsoft Teams en Microsoft 365 bij projectorganisaties in technische en zakelijke dienstverlening!

Microsoft Teams is de snelst groeiende app van Microsoft ooit. In april 2020 groeide het gebruik in 1 maand met meer dan 200% en in oktober nog eens met 100%. Er zijn inmiddels 115 miljoen actieve gebruikers per dag!

Het Microsoft Teams Benchmark Onderzoek verzamelt geanonimiseerd input over hoe IT-afdelingen omgaan met de opkomst van Teams. We vragen naar de huidige stand van zaken, wat gebruikers willen, welke uitdagingen er zijn en naar de prioriteiten voor 2021. Het onderzoek is gebaseerd op onze ‘Microsoft Teams Maturity Index’ en is toegesneden op de IT-afdeling.

IT-afdelingen staan voor verschillende uitdagingen. Hoe behoud ik grip op het aantal Teams dat mijn gebruikers aanmaken? Hoe zorgen we voor een duidelijke structuur en werkwijze naast e-mail, netwerkschijven en andere systemen? Hoe begeleid ik gebruikers bij de adoptie van alle nieuwe mogelijkheden? Kortom, hoe voorkom ik de chaos die juist voor een lage productiviteit zorgt in plaats van hogere?

Het zijn 10 vragen en beantwoorden kost 5 minuten. De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in het benchmark-rapport dat in de loop van februari 2021 zal verschijnen.

Zodra het benchmark-rapport beschikbaar is, krijg je een exemplaar én laten we je zien hoe jouw antwoorden zich verhouden ten opzichte van de overige deelnemers. Zo krijg je zicht op waar jij zelf staat en wat mogelijke vervolgstappen zijn.

Veel plezier met invullen!

P365 geeft jou de controle, je gebruikers het gemak

Creëer de perfecte balans tussen orde en gebruiksgemak in Teams, SharePoint en andere Microsoft 365 apps met P365. Standaardiseer de werkwijze, automatiseer de inrichting, integreer met bronsystemen en houd grip door slimme beheertools.