CTB.nlNieuws en blogsWe verkopen P365, maar we geven tijd

We verkopen P365, maar we geven tijd

Hoe P365 je Office365 automatisch en optimaal inricht.

Vers terug van vakantie, in een flow van ontspanning, realiseerde ik me weer eens hoe heerlijk het is dat je medewerkers niets van Microsoft Teams, Sharepoint en andere tools van Microsoft 365 hoeven te weten, om er toch goed mee te kunnen werken. En dat wij ons product P365 hebben ontwikkeld om precies die reden: je medewerkers een goede werkomgeving bieden zodat zij zich kunnen focussen op het project waar ze aan werken. Een werkomgeving waarin alle tools van Microsoft 365 optimaal werken. Onthoud dit: wij verkopen P365, maar we geven overzicht. En tijd. En tevreden klanten. En dus ontspanning.

Motor voor je Microsoft 365

We hebben een whitepaper geschreven waarin we je kort-en-krachtig in beeld en tekst uitleggen wat P365 je precies te bieden heeft. In de whitepaper vertelt een van onze klanten waarom ze ons product hebben gekocht (‘We zochten een structuur, een systeem, waarmee we in één keer alle communicatie en documentatie rondom een project konden opslaan en beheren.’) en we schetsen waarom en hoe P365 simpelweg de motor is voor je Microsoft 365 (en daarmee voor je bedrijf).

Je hele business process gestructureerd

Door het toekennen van logica aan je data gaat de motor lopen. Voor elk stadium in je business process worden bijvoorbeeld automatisch de juiste mappen en kanalen aangemaakt binnen Teams. Wanneer de voorbereidingsfase overgaat in de uitvoeringsfase, ontwikkelt je Microsoft 365 automatisch mee. Er worden rechten toegekend aan je medewerkers. En afhankelijk van het zwaartepunt binnen je bedrijf, ook aan je leveranciers of klanten. Zo krijgt iedereen op het juiste moment de informatie die hij nodig heeft.

Onze kennis van en jarenlange ervaring met Microsoft 365 in de praktijk hebben we kunnen omzetten in een standaardproduct: P365. Tegelijkertijd is het product wel 100% afgestemd op jouw bedrijf. Meer weten? Lees dan onze whitepaper.

Download de whitepaper hier

MATTHIJS BRAAK