CTB.nlWerken bij

Werken bij

Wij groeien keihard en daarom kunnen we jou heel goed gebruiken. Naast nieuwe klanten, hebben we ook ontzettend veel vernieuwende ideeën. Op het gebied van de nieuwste Microsoft (cloud) technologie en met betrekking tot de bedrijfsprocessen bij onze klanten. Maar ook over Business Intelligence, Machine Learning, Internet of Things en de HoloLens. Ben je benieuwd op welke gebieden jij grenzen kan verleggen? Bekijk onze vacatures eens!

Onze vacatures in één oogopslag

• Consultant Dynamics 365 (CRM)

Ben jij een ervaren Dynamics 365 consultant met veel kennis en ervaring van (voorheen) Microsoft Dynamics CRM? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek, bouw en offshore? Voel jij je thuis in een team dat zichzelf continu uitdaagt om projecten beter te laten verlopen? Van marktkennis en aanpak tot en met de beheersing en mogelijkheden van de nieuwste customer engagement en business intelligence tools in de Dynamics 365 suite?

• Consultant Office 365 & SharePoint

Ben jij een ervaren Office 365 consultant met veel kennis en ervaring van SharePoint? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek, bouw en offshore? Voel jij je thuis in een team dat zichzelf continu uitdaagt om projecten beter te laten verlopen? Van marktkennis en aanpak tot en met de beheersing en mogelijkheden van de nieuwste productivity tools in de Office 365 suite?

• Developer Office 365 & SharePoint

Wil jij als developer Office 365/SharePoint ons Scrum-team komen versterken? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek, bouw en offshore? Voel jij je thuis in een team dat zichzelf continu uitdaagt om projecten en processen beter te laten verlopen? Van marktkennis en aanpak tot en met de beheersing van de nieuwste Microsoft cloudtechnologie?

• Product Owner P365 voor Office 365 en SharePoint

Ben jij een ervaren product owner met veel kennis en ervaring van SharePoint? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek en bouw?

• Technisch support Office 365 & SharePoint

Wil jij onze servicedesk komen versterken en het technisch en functioneel beheer doen van Office 365-omgevingen van onze klanten? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek, bouw en offshore? Voel jij je thuis in een team dat zichzelf continu uitdaagt om projecten en processen beter te laten verlopen? Van marktkennis en aanpak tot en met de beheersing van de nieuwste Microsoft cloudtechnologie?