CTB.nlWerken bijConsultant Dynamics 365

Consultant Dynamics 365 (CRM)

Je werkt met de Dynamics 365 suite om klanten te helpen service- en klantgericht te worden tijdens grote strategische CRM-projecten

Consultant Dynamics 365 (CRM)

Ben jij een ervaren Dynamics consultant met veel kennis en ervaring van (voorheen) Microsoft Dynamics CRM? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek, bouw en offshore? Voel jij je thuis in een team dat zichzelf continu uitdaagt om projecten beter te laten verlopen? Van marktkennis en aanpak tot en met de beheersing en mogelijkheden van de nieuwste customer engagement en business intelligence tools in de Dynamics 365 suite? Lees dan hieronder verder.

Functieomschrijving

Wij zoeken een kandidaat die als consultant een belangrijke rol gaat spelen bij de uitvoering van onze Dynamics 365-projecten. Sales, Marketing en Service (voorheen Dynamics CRM) hebben hierbij het accent, maar ook business intelligence. Dit begint vaak al in het voortraject. Je bent een adviseur voor de klant en jouw kennis van (nieuwe) technologische ontwikkelingen en marktontwikkelingen is daarin cruciaal. Je richt de Dynamics 365 entiteiten zo in dat het aansluit bij de wensen en verwachtingen van de klant. Kennisdeling vinden wij belangrijk.

Je krijgt te maken met soms uitdagende CRM-trajecten waarbij je als sparringpartner richting de business de verwachtingen weet te managen op verschillende niveaus. Je helpt immers bedrijven klantgericht en data driven te gaan ondernemen. Verandermanagement en adoptie van nieuwe systemen en processen zijn daarom belangrijke aandachtspunten. Je werkt samen met een intern ontwikkelteam, dat eigen brancheoplossingen bouw en beheert, als er maatwerk nodig is.

De ideale kandidaat…

• Zet de klant voorop;
  • Is grensverlegger en resultaatgericht;
  • Is vasthoudend en heeft overtuigingskracht;
  • Analyseert problemen en bewaakt vooruitgang;
  • Is initiatiefnemer en communicatief vaardig;
  • Neemt verantwoordelijkheid;
  • Is actieve kennisdeler.

Het ideale plaatje…

• HBO/Academisch diploma (bijvoorbeeld (bedrijfs)informatica of bedrijfskunde);
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het implementeren van Dynamics 365 (lees Dynamics CRM);
  • Aantoonbare ervaring met meest recente versie van Dynamics CRM;
  • Relevante recente Microsoft certificering;
  • Op de hoogte van de recente ontwikkelingen rondom Dynamics 365;
  • Ervaring in bouw, techniek of offshore is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Het ideale aanbod!

• Een goed salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 30 vakantiedagen);
  • Functie in te vullen op meerdere niveau’s (van medior-, senior- tot business consultant);
  • Een gezellig kantoor in Ede met leuke collega’s;
  • Representatieve leaseauto, onkostenvergoeding, een laptop en smartphone;
  • Opleidingen en certificeringen voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een balans in werk/privé. Flexibel en parttime werken behoren tot de mogelijkheden;
  • Een baan bij een gecertificeerde Microsoft-speler met duidelijke branchefocus;
  • Actie. Er liggen mooie projecten op je te wachten.

Wie zijn wij?

CTB is de Microsoftpartner dat (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore helpt met het invoeren van moderne sales & marketing, het verhogen van bedrijfsproductiviteit en slimme serviceverlening. Hiervoor leveren wij Microsoft (cloud)technologieën, diensten en brancheoplossingen gebaseerd op Office 365, Dynamics 365, Business Intelligence en Analytics.

Vragen over deze vacature?

Neem contact op met Jolanda. Zij kan je van alles vertellen over de vacature, sollicitatieprocedure en ons bedrijf. Mail naar J.Groeneveld@ctb.nl of bel naar 0318 670 411

Solliciteer direct

Solliciteer