CTB.nlWerken bijTechnisch support Office 365 & SharePoint

Technisch support Office 365 & SharePoint

Je werkt aan slimme oplossingen en antwoorden die de klant verwacht en verder helpt

Technisch support Office 365 & SharePoint

Wil jij onze servicedesk komen versterken en het technisch en functioneel beheer doen van Office 365-omgevingen van onze klanten? Wil je werken met collega’s die grenzen verleggen en werken aan (internationale) implementaties bij grote bedrijven in de sectoren techniek, bouw en offshore? Voel jij je thuis in een team dat zichzelf continu uitdaagt om projecten en processen beter te laten verlopen? Van marktkennis en aanpak tot en met de beheersing van de nieuwste Microsoft cloudtechnologie? Lees dan hieronder verder.

Functieomschrijving

Wij zoeken een communicatief vaardige technisch supportmedewerker met een frisse houding ten aanzien van klantcontact. Je gaat onze servicedesk versterken voor het technisch en functioneel beheer van Office 365-omgevingen van onze klanten. SharePoint heeft hierbij vaak het accent, maar ook andere productivity tools in de Office 365 suite.

Je bent primair aanspreekpunt, lost incidenten op en past eventueel de inrichting van software aan overeenkomstig de wensen van de klant. Je werkt samen met een intern ontwikkelteam, dat onze eigen brancheoplossingen bouwt en beheert, en je voert testwerkzaamheden uit. Je werkzaamheden kunnen uitgevoerd worden vanaf ons kantoor in Ede of op locatie bij de klant.

De ideale kandidaat…

• Zet de klant voorop;
  • Is initiatiefnemer en communicatief vaardig;
  • Is grensverlegger en resultaatgericht;
  • Is vasthoudend en heeft overtuigingskracht;
  • Analyseert problemen en bewaakt vooruitgang;
  • Neemt verantwoordelijkheid;
  • Is actieve kennisdeler.

Het ideale plaatje…

• HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring met SharePoint 2010, – 2013, –  2016, Office 365 en/of SharePoint Online;
  • Kennis van Dynamics 365 (CRM) is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met projectmatig werken.

Het ideale aanbod!

• Een goed salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 30 vakantiedagen);
  • Een gezellig kantoor in Ede met leuke collega’s;
  • Onkostenvergoeding, een laptop en smartphone;
  • Opleidingen en certificeringen voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een balans in werk/privé. Flexibel en parttime werken behoren tot de mogelijkheden;
  • Een baan bij een gecertificeerde Microsoft-speler met duidelijke branchefocus.

Wie zijn wij?

CTB is de Microsoftpartner dat (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore helpt met het invoeren van moderne sales & marketing, het verhogen van bedrijfsproductiviteit en slimme serviceverlening. Hiervoor leveren wij Microsoft (cloud)technologieën, diensten en brancheoplossingen gebaseerd op Office 365, Dynamics 365, Business Intelligence en Analytics.

Vragen over deze vacature?

Neem contact op met Jolanda. Zij kan je van alles vertellen over de vacature, sollicitatieprocedure en ons bedrijf. Mail naar J.Groeneveld@ctb.nl of bel naar 0318 670 411

Solliciteer direct

Solliciteer