CTB.nlP365Controle over beveiliging en toegang

Controle over beveiliging en toegang

Samenwerken met collega's, opdrachtgevers, partners of leveranciers is aan de orde van de dag en kan ideaal in Microsoft 365. In SharePoint, zijn de mogelijkheden om data en documenten te delen en af te schermen haast oneindig. In Microsoft Teams zijn de mogelijkheden juist weer beperkt. De juiste rechtenprofielen op een gestandaardiseerde wijze door geautomatiseerde gebruikers laten beheren is erg bewerkelijk en tijdrovend. P365 Gebruikersbeheer standaardiseert de toegangsrollen en zorgt voor grip op beveiliging.
Bam
Spie
Iton
Fugro
Definieer entiteiten

Teams App

Gebruiksvriendelijke App in Teams (en SharePoint)

Gebruikers kunnen direct vanuit een gebruiksvriendelijke App in Teams of SharePoint toegang aanvragen of verlenen indien ze daartoe geautoriseerd zijn.

Begrijpelijke rollen

Wijs begrijpelijke rollen toe, zoals projectlid of opdrachtgever

De gestandaardiseerde rollen worden aangeboden in begrijpelijke taal en volledig automatisch uitgevoerd, hoe ingewikkeld ze ook zijn. De ICT-afdeling heeft er geen omkijken naar.

Manage entities microsoft teams 365
Workflows

Vraag toegang aan, laat goed- of afkeuren

Degenen die niet zelf gebruikers mogen toevoegen kunnen wel toegang aanvragen bij een daartoe geautoriseerde persoon, bijvoorbeeld de projectleider. Daarvoor zijn workflows beschikaar die de verzoeken op overzichtelijke wijze presenteren en (laten) afhandelen.

VMI Group Microsoft Teams testimonial

P365 maakt het voor ons mogelijk om Microsoft Office 365, Sharepoint en Teams gemakkelijk te beheren en te integreren met andere systemen in ons bedrijf. (...) Hierdoor zullen we een betere controle hebben over onze documenten & gegevens en zal de samenwerking tussen onze vestigingen en mobiele medewerkers verbeteren.

Jouke de Boer, VP ICT @ VMI Group

VMI Group Testimonial CTB P365

Ontdek het geheim van succes met Microsoft Teams & P365

Boek een demo en ontdek zelf hoe P365 kan helpen bij het standaardiseren, automatiseren en beheren van je bedrijfsprocessen in Microsoft 365, Teams en SharePoint.

Boek een demoPrijs opvragen