CTB.nlP365Self-service en beheer

Self-service en beheer

Het goed kunnen beheren van grote hoeveelheden Teams kan een tijdrovend karwei zijn. Het P365 Admin center geeft op een gebruiksvriendelijke wijze inzicht in alle standaard entiteiten, alle gecreëerde entiteiten, eventuele problemen in het aanmaken of updaten van entiteiten en biedt laagdrempelige mogelijkheden om problemen op te lossen.
Bam
Spie
Iton
Fugro
Definieer entiteiten

Gebruiksvriendelijk

Grafische user interface

Door de grafische user interface van het P365 Admin center kan een beheerder eenvoudiger de techniek achter P365 en Microsoft 365 beheren en aanpassen.

Centraal

Alles op één plek

In het P365 Admin wordt alle functionaliteit voor het aanmaken, beheren en troubleshooten van entiteiten op één plek aangeboden.

Manage entities microsoft teams 365
Overzicht en inzicht

Vind snel je weg

Je kan snel inzien welke entiteiten er actief zijn, of er problemen zijn, logging raadplegen en wijzingen of oplossingen doorvoeren.

VMI Group Microsoft Teams testimonial

P365 maakt het voor ons mogelijk om Microsoft Office 365, Sharepoint en Teams gemakkelijk te beheren en te integreren met andere systemen in ons bedrijf. (...) Hierdoor zullen we een betere controle hebben over onze documenten & gegevens en zal de samenwerking tussen onze vestigingen en mobiele medewerkers verbeteren.

Jouke de Boer, VP ICT @ VMI Group

VMI Group Testimonial CTB P365

Ontdek het geheim van succes met Microsoft Teams & P365

Boek een demo en ontdek zelf hoe P365 kan helpen bij het standaardiseren, automatiseren en beheren van je bedrijfsprocessen in Microsoft 365, Teams en SharePoint.

Boek een demoPrijs opvragen