CTB.nlNieuws en blogsOntdek Microsoft Teams als DMS

Ontdek Microsoft Teams als DMS

In bijna elk bedrijf laaien gesprekken over informatiemanagement en documentbeheer de laatste tijd weer op. Voldoen de huidige systemen? Moeten we integreren met applicaties die we nu gebruiken om op afstand te werken? Microsoft heeft decennia ervaring met het beroemde SharePoint. Door Microsoft Teams op dit platform te baseren en volledig te integreren, is het een geschikt DMS voor iedere organisatie. In dit gratis webinar vertellen we hoe dit precies zit.

Microsoft Teams biedt een krachtig nieuw alternatief voor veel legacy-systemen. Teams biedt een breed scala aan functies die je in staat stellen om content te creëren, op te slaan en te delen. Met Microsoft Teams als oplossing voor documentbeheer is geen extra DMS nodig en profiteert je bedrijf van de toepassingen en diensten die al worden gebruikt.

In dit webinar laten we zien hoe Microsoft Teams als DMS werkt, en hoe Microsoft Teams silo’s in je organisatie doorbreekt. We bespreken de functies van een DMS, van het beheren van rechten tot versiebeheer.

Creëer je de zoveelste silo met een extra DMS of gaat je nu echt samenwerken in een gezamenlijk platform voor de hele organisatie? Zoals eerder genoemd, liggen de kansen voor de toekomst in het integraal werken, in het samenbrengen van zaken die voorheen niet samenkwamen. Dat is waar de winst zit. En Teams biedt al die kansen. In dit gratis webinar op 7 december om 12.30 uur vertellen we je precies hoe dat zit.

Dit is een webinar gericht op:

• Zakelijke en technische dienstverleners die geld willen besparen, overzicht willen hebben over hun documenten en hun werknemers tevreden en efficiënt aan het werk willen houden;
  • IT-beslissers die willen weten of Teams voor hen de juiste keuze is;
  • Iedereen die wil leren wat er mogelijk is met Microsoft Teams als documentbeheersysteem;
  • Iedereen die wil weten waarom Microsoft Teams zo succesvol is als productiviteitstool.

Schrijf je snel in voor het webinar ‘Ontdek Microsoft Teams als DMS’. Tot dan!

Microsoft Teams Benchmark

"Grote potentie, maar chaos blijft struikelblok"

Ontdek de belangrijkste inzichten uit ons benchmarkonderzoek naar de huidige staat van Microsoft Teams-adoptie. Lees de antwoorden van 76 deelnemende projectorganisaties en leer hoe jouw organisatie het maximale uit Microsoft Teams kan halen.

Download Benchmarkrapport