CTB.nlNieuws en blogsOntdek jouw Microsoft Teams Maturity Level: vergelijk jezelf met 148 projectorganisaties
Ontdek jouw Microsoft Teams Maturity Level

Leer van de 148 projectorganisaties die begin 2021 deelnamen aan ons onderzoek naar het gebruik van Microsoft Teams. Klik op de link onderaan deze blog, vul de 10 vragen in en ontvang direct jouw persoonlijke score in de Microsoft Teams Maturity Index per e-mail.

Onder meer accountants, advocatenkantoren, installatiebedrijven, bouwers, ingenieursbureaus en ICT-bedrijven deelden hun visie, aanpak en waar ze staan met het gebruik van Microsoft Teams. De resultaten van het onderzoek staan in het benchmarkrapport dat je automatisch ontvangt als je de vragen invult om jouw persoonlijke score te ontvangen.

Ben je een Enthusiast, Explorer of Accelerator? Ontdek wat deze scores inhouden en waar projectorganisaties staan op het gebied van visie op Microsoft Teams, het gebruik in de praktijk, het draagvlak in de organisatie, geboden gebruikersondersteuning en welke uitdagingen in prioriteiten zij kennen voor 2021.

Bovendien lees je in het laatste hoofdstuk van het rapport de 5 aanbevelingen van CTB om het maximale te halen uit het gebruik van Microsoft Teams. Ga verder dan de knoppentraining die nog zoveel voorkomt; maak echt de connectie met je bedrijfsprocessen én zo ook met je gebruikers.

Kortom: Doe mee!

Ontdek jouw Microsoft Teams Maturity Level

Wij deden onderzoek naar de uitdagingen en prioriteiten van bedrijven die Microsoft Teams gebruiken. Doe mee en we laten zien hoe je scoort ten opzichte van de benchmark. Ontdek waar je organisatie staat en wat de beste volgende stappen zijn.

Aan de slag!